Servisy - FAQ
Odpověď:
Kdekoliv v rámci ČR v rámci naších partnerských servisů s tím, že Vaši lokalitu a potřebný požadavek je vždy zapotřebí oznámit na naší infolince a následně Vás naši kolegové nasměrují do nejbližšího partnerského servisu. Na požadavek klienta, dokážeme to domluvit i mimopartnerský autorizované servisy, ale potom by se garanční servis hradil pouze do částky, kterou máme u naších partnerských servisů.Odpověď:
Klient má vždy pronájem s full servisem. Tzn, že všechny garanční servisy, sezonní pneuservis a pneu v rámci naších partnerských servisů hradíme za Vás. Na požadavek klienta, dokážeme to domluvit i mimopartnerský autorizované servisy, ale potom by se garanční servis hradil pouze do částky, kterou máme u naších partnerských servisů.Odpověď:
Jediné co je od Vás zapotřebí, tak jakmile Vám vozidlo oznámí, že je zapotřebí servis nebo jakýkoliv garanční požadavek, tak nám to musíte oznámit s předstihem na mail: info@taggart.cz nebo na nahrávané infolince na čísle 775 592 097 a my rádi pro vše potřebne zařídíme. V určený den a čas stačí se zastavit do servisu a ten samý den vozidlo bude hotové zpětně k vyzvednutí. V případě, že nemáte čas, aby jste zajeli do servisu, tak nám to prosím dejte vědět a pro Vás můžeme zařídit zpoplatněný pick-up servis a navrácení vozu. Bohužel se jedna o externí zpoplatněnou službu, která se účtuje navíc a částka se určuje dle lokality a od typu servisu, který to provádí.