Pojištění vozů a řešení - FAQ
Odpověď:
Každé vozidlo je plně pojištěno a to formou povinného ručení, havarijního pojištění (se spoluúčastí 6050 Kč v případě nehod do 100 000 Kč a 5% u vyšších oprav nebo totálních škod) a čelního skla dle typu vozů (se spoluúčasti 1000 Kč).Odpověď:
Všechny naše vozy jsou pojištěny v rámci Evropské unie + Švýcarsko s výjimkou Bulharska a Rumunska.Odpověď:
V případě dopravní nehody musíte vždy volat policii. Je to pro Vaše bezpečí k budoucím sporům, které mohou vzniknout s viníkem. Zároveň podle zákona musíte volat policii vždy u škod nad 100 000 Kč nebo kdy je poškozen majetek třetí osoby, státu, vandalismu, způsobena újma na zdraví nebo živnosti musíte zavolat policii, neboť jinák by pojíšťovna mohla zamítnout plnění. V případě jakékoliv pojistné události můžete zavolat na naší non-stop infolinku +420 775 592 097 a kolegové Vám rádi pomohou a poradí s nastalou situaci.Odpověď:
Za takové situace je spoluúčast na pojistném plnění ve výši 6050 Kč vč. DPH v případě nehod do 100 000 Kč nebo 5% u vyšších oprav nebo totálních škod. V případě čelního skla se platí administrativní poplatek 1000 Kč za likvidaci pojistné události, náklady na čas a palivo na převoz na/z servisu. Pneu a disky nejsou součástí pojištění, když škoda nebyla způsobena jenom na těchto dílech bez poškození karoserie nebo podvozku. Menší škody, které lze opravit pod výší spoluúčasti se řeší jednotlivě dle reálných nákladů.Odpověď:
Klient má nárok na náhradní vozidlo v případě, kdy pronajaté vozidlo vykazuje technická poruchu prokazatelně nezpůsobenou řidičem nebo vnějšími vlivy(živel) nebo pojistná událost kde klient dle protokolu od policie prokazatelně není viníkem, která se stala v rámci ČR. Nárok na náhradní vozidlo vzníka po zjištění závady a to nejpozději do dvou pracovních dnu od nahlášení technické poruchy. V případě, že se zjistí, že vozidlo bylo nepojízdné v důsledku řidiče, všechny vzniklé náklady na uvedení vozidla do původního stavu se budou přefakturovavát řidiči. Klient nemá nárok na náhradní vozidlo v případě, že vozidlo je nepojízdné/poškozené v důsledku nehody, technické poruchy nebo pojistné události způsobené řidičem nebo neznámým pachatelem. V takových situacích jsme schopní Vám poskytnou náhradní vozidlo za velmi výhodných podmínek. Náhradní pojistné vozidlo nejsme schopní Vám poskytnou u pojistných události, které se staly mimo ČR, neboť dané události se řídí pojistnými podmínkami státu, kde se nehoda uskutečnila. Za takových situací máte od nás vždy v ceně nájemného předplacenou asistenční a právní službu ze strany pojišťovny, která má i mezinárodní podporu.Odpověď:
Bohužel na propíchlé kolo se pojištění nevztahuje a buď si řidič ho může za svoje náklady opravit/vyměnit v nejbližším pneuservisu nebo u nás na pobočce na Smíchově.